Brussels Hoofdstedelijk Gewest

Lees ons nieuwe activiteitenverslag!

15.06.2017

Ons activiteitenverslag 2016 is vanaf nu beschikbaar. Aan de hand van een selectie van 27 projecten vormt het een weerspiegeling van de maatschappelijke, milieu- en economische activiteiten van onze besturen.

Vereenvoudigen, opwaarderen, samenwerken, vlottere verplaatsingen, delen, ondersteunen en begeleiden, gelijke kansen en diversiteit bevorderen, duurzaam handelen: dat zijn de acht thema’s waarrond het nieuwe activiteitenverslag van de GOB is opgebouwd.

Dit rijkelijk geïllustreerde verslag, het resultaat van een mooie interne samenwerking, benadrukt zeventwintig projecten die in 2016  door onze besturen werden uitgevoerd. Nieuw dit jaar is een schitterende uitneembare kaart van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest waarop de besproken projecten staan vermeld

De digitale versie van het activiteitenverslag 2016 van de GOB  is beschikbaar via http://2016.sprb-gob.brussels/nl/ Op eenvoudig verzoek via  dircom@gob.brussels kunnen we je ook een papieren exemplaar bezorgen.

We wensen je veel leesplezier.

Contact:

Gewestelijke Overheidsdienst Brussel